در سال ۱۹۸۹ تویوتا برای کاهش قیمت خودروهای خود و افزایش سهم فروش در بازار بریتانیا اقدام به تأسیس اولین کارخانه خود در شهر "برناستون" انگلستان کرد. اولین تویوتایی که در انگلستان تولید شد Carina E سدان بود.

کارینا از سال ۱۹۹۲تا ۱۹۹۷۷ در این کشور تولید شد. تویوتا کرولا، اونسیس و آئوریس از دیگر خودروهایی بودند که از زمان راه اندازی این کارخانه در انگلستان، تولید و وارد بازار شدند. ۲۵ سال از تولید اولین خودرو در این کشور توسط تویوتا می گذرد. حالا تویوتا نسخه تولید محدودی از آئوریس را می خواهد به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولید خودرو در انگلستان، روانه بازار کند.

تویوتا آئوریس هیبرید از یک پیشرانه ۴سیلندر ۱.۸ لیتری هیبرید- بنزینی بهرمند است. این خودرو با رنگ سفید و سقف و آینه مشکی رنگ عرضه می شود. برای مشخص شدن هرچه بیشتر آئوریس هیبرید GB25 با دیگر نسخه های استاندارد، یک لوگوی مثلثی در انتهای خودرو حک شده که برروی آن عبارت "۲۵۵ سالگرد تولید در بریتانیا" نوشته شده است.

در داخل کابین نیز از پوشش چرم استفاده شده است. صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سیستم صوتی DAB با شش بلندگو، بلوتوث و تلفن، چراغ نور بالا هوشمند، راداری بین خطوط، رادار تابلو خوان، ترمز اضطراری، دوربین عقب، سنسور پارک، رینگ های آلومینیومی ۱۷۷ اینچ و کروز کنترل از جمله امکانات و تجهیزاتی است که در این آئوریس هیبرید GB25 به چشم می خورد.

تویوتا قرار است آئوریس هیبرید GB25 را با قیمت ۲۴.۰۴۵ پوند بفروش برساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =